Jan Turnau

Kilka dni temu spotkalem sie z panem Jan Turnau, dziennikarzem Wyborczej, zdecydowalem sie napisac do niego poniewaz czytalem jego artykuly w Metrze i zaciekawilo mnie czy bylby on chetny poznac bahaizm, napisalem na jego mail list i ku mojemu zdziwieniu odpisal mi.

Nasze spotkanie bylo krotkie, moze polgodziny, ale pan Jan sluchal z wielka uwaga, powiedzial ze slyszal kiedys o bahaitach ale co to jest nie wiedzial. Mimo to ze byl bardzo zmeczony po pracy udzielil mi tyle czasu za co mu bardzo dziekuje. Postaralem sie w skrocie opisac mu co to jest bahaizm, pokazalem zdjecia swiatyn bahaickich. Siedzial w glebokim milczeniu i tylko sluchal. Podarowalem mu ksiazke "Slowa ukryte" i "Baha'u'llah". Powiedzial ze poczyta i jezeli bedzie mial pytania to sie odezwie. Mam nadzieje ze przeczyta...

No response to “Jan Turnau”