Drugi światowy zjazd bahaitów

Kiedy ja zaakceptowałem bahaizm oglądałem to wideo jeszcze na takich starych kasetach VHS u bahaitów w Kirgistanie. Zrobiło ono na mnie takie mocne wrażenie że zostało w pamięci i sercu na długo. Oglądam i oglądam to video i daje mi ono tyle energii, że chcę każdemu kogo spotkam opowiadac o tym, że Ten na Kogo czekamy już jest - już był wśród nas i szkoda będzie jeżeli przegapicie to.

Szukalem w necie to video i w końcu znalazłem, dzięki Boże, że dałeś nam Internet:)Bab jeszcze w 1844 roku powiedział, że ludzkośc stoi przed epoką "Światła" a prędkośc światła jest szybka - czyli epoka kiedy wymiana informacja będzie z prędkościa światła. I to powiedziano w 1844(!) roku. Kiedy Bab mówił te słowa w tą samą noc Samuel Morze wymyślił telegraf...w tą samą noc! Czyżby zbieg okoliczności...nie. Nic nie dzieję sie bez przyczyny.

A na tym światowym zjezdzie w Nowym Yorku w 92 roku byli bahaici z Polski też:)To prawie 20 lat temu, ja wtedy nawet nie podjrzewałem o istnieniu bahaizma:)





No response to “Drugi światowy zjazd bahaitów”