Kasia_Szymon

Szymona poznałem kilka lat temu w centrum bahaickim w Warszawie, kiedy on wyjeżdżał do Indii, ponieważ tam w świątyni Lotosu pracowała jako wolontariusz jego dziewczyna Kasia. Ona już od dawna była bahaitką a on - dopiero zadeklarował się. Póżniej poznałem się z Kasią już w Polsce, okazało się że pobrali się w Indiach, mieli niesamowicie piękny ślub na którym byli gości z 20 krajów (wolontariuszy z którymi Kasia pracowala), ambasador Polski w Indiach i rodzice, którzy specjalnie przyjechali do New Delhi.
Kasia i Szymon pokazywali potem zdjecia i wydawało mi się że wszystko takie bajeczne. Ale oni myślę zasłużyli na taki ślub:)
Bardzo mi się podobają jako ludzie:)Polubiłem ich. Miałem okazję porozmawiac z Szymonem, niżej można oglądac krótki wywiad. A rok temu już mama Szymona dołączyła się do wiary baha'i.

Może kiedyś Kasia sama opowie nam jak tam było w Indiach, co to znaczy byc wolontariuszem przy świątyni Lotosu i jak ona poznała wiare baha'i.

Bahaicka świątynia Lotosu w New Delhi

No response to “Kasia_Szymon”